Wednesday, January 30, 2008

30 januari


"Everybody needs a hug. It changes your metabolism."
Leo Buscaglia

Go hug someone to day!
Het was niet zo moeilijk om vandaag iemand te knuffelen, er stond namelijk een kraambezoekje bij Kèmi gepland. Kèmi is de vierde dochter van Mirjam en Toni en (even door de pukkeltjes heen kijken) wordt vast net zo'n prachtmeid als haar 3 oudere zussen. Mirjam ken ik van de zwangerschapsgym van Sander.... 3 dagen eerder dan ik beviel ze toen van dochter nummer twee, Shadé... hoog, hoog, HOOG zwanger bezocht ik haar nog en tijdens mijn bevalling heeft mijn verloskundige nog even een bezoekje aan Mirjam gebracht. De weeën waren van schrik compleet verdwenen toen ze op de stoep stond... het bezoek mocht echter niet lang duren, want héél snel moest ze terugkomen om Sander ter wereld te brengen.

1 comment:

Unknown said...

Oh...my...goodness!!! How adorable! I want to hug the baby too!