Friday, January 11, 2008

11 januari

Families are like fudge…mostly sweet, with a few nuts.
Anonymous

Tja, voor mijn 'nuts' kan ik natuurlijk niet anders dan met een foto van mij drie schatjes komen. Ze zijn zo geweldig en lief en schattig en mooi en.....

.....

so NUTTY to my sweet fudge!

Ik kan geen dag zonder ze, maar ze drijven me tegelijkertijd soms tot wanhoop... wanneer kunnen Tessa en Sander nu eens gezellig met elkaar spelen, wanneer laten ze Remco nu eens met rust en wanneer kan Remco zichzelf eens vermaken zonder dat ik ernaast zit of hem op moet tillen?




Vandaag een gewone dag. Ik kan helaas niet sporten omdat Paul thuis is ('s middags tentamen) en onze hulp (moslima) niet alleen met een man in huis mag zijn. Dan maar scrappen.. ook geen straf. Uit school gaan Tessa en Sander allebei met een vriendje mee naar huis... Remco gaat slapen, dus nog even een uurtje voor mezelf. Daarna ritten naar het zwembad en thuisgekomen koekjes gebakken met de kinderen. 's Avonds maken we de onfortuinlijke fout even (20 minuten) bij de uitbouw van de overbuurman te kijken. We zijn in de veronderstelling dat ze allemaal in dromenland zijn, maar teruggekomen treffen we 2 bijna hysterisch huilende kinderen aan... SCHULDGEVOEL!!!

No comments: