Friday, January 18, 2008

18 januari

"We all need time to be alone; to think, to dream, to wonder."
Billie Roark


Whats on your mind today?
Tijd voor mezelf, ja absoluut en noodzakelijk... mijn eigen tijd besteed ik met name aan het scrapbooken, daar kan ik me helemaal in verliezen, maar de momenten aan de computer zijn er ook talrijk. 's Ochtends als ik net wakker ben, ga ik even kijken wat voor berichten er op ScrapGoods bij gekomen zijn, daar plaats ik de S?OTD (Scrap ? van de dag) en bekijk de nieuw geplaatste pagina's. Mijn mail bekijk ik tussendoor ook nog even. Gedurende de dag kom ik een aantal keren op Hyves, bekijk ik een paar rubrieken op ouders online en uiteraard ook ScrapGoods en m'n mailtjes.
Vanmorgen voor de tweede keer weer gespind... oei, dat viel tegen (zondag ging beter), maar nu even doorzetten. Uit school neemt Sander een vriendje mee en eten we tussen de middag pannenkoeken. 's Middag helaas een telefoontje met slecht nieuws gekregen, dat houdt me nu wel behoorlijk bezig.

1 comment:

Marjolein said...

Super foto..... wat een betere manier om tijd voor jezelf te nemen dan achter de pc of heerlijk scrappen....
Las je nare nieuws... vreselijk meid, heel veel sterkte, is voor jouw ook heel moeilijk!