Monday, January 21, 2008

21 januari

"Food is an important part of a balanced diet. "
Fran Lebowitz
Sinds ik mijn overtollige kilo's kwijtgeraakt ben met het dieet van Sonja Bakker, volg ik min of meer haar richtlijnen. In principe neem ik graag en op z'n tijd heus wel een koekje, gebakje of iets anders lekkers, maar overdag probeer ik me zoveel mogelijk in te houden. Ontbijt, tussendoortje, lunch en nog een tussendoortje. 's Avonds eet ik gewoon met de rest mee, maar probeer wel zo min mogelijk sauzen en zoveel mogelijk groente te nemen.
Als ik moet werken is mijn lunch min of meer standaard.... 2 bruine boterhammen met becel light en slank beleg, een flesje Optimel Control en soms een soepje erbij. Goed eten hoort inderdaad.... als ik dat niet doe, ga ik snaaien!

1 comment:

Lietje said...

Hai

Heb je blog vandaag via ???? ontdekt.
Leuk hoor, van dit soort allerdaagse dingen hou ik wel.
Ik ga je volgen oftewel lurken als je het niet erg vind ;)