Sunday, January 13, 2008

13 januari

"When in doubt, take a bath."
Mae West

Ik twijfel vaak, maar helaas... wij hebben geen bad.... wel een douche. En omdat ik me toch niet helemaal aan de uitdaging houdt (zelfportretfoto's)... maar gewoon een leuk passende foto, een foto van ons douche-rek... Opvallend is (denk ik) de sponsen... we houden er allemaal van ons lekker in te zepen met een fluffy spons... Paul en ik gebruiken daarbij heerlijk Lush zeep... een aanrader voor iedereen. Verder zo op het oog natuurlijk de shampoo's, scheerschuimen en wat hoognodige huidproducten.
Vandaag ben ik de dag goed gestart met een spin-les. In oktober ben ik daarmee begonnen, na 4 lessen had ik het gehad... ik ging na een kwartier helemaal stuk... de beloofde verbetering bleef uit. Sindsdien ben ik minimaal 1, maar meestal 2 keer per week gaan sporten, meestal een bodyshape les (spierversterking) en dat is niet voor niets geweest. De les van vanmorgen kon ik heel aardig volhouden, met name de staande stukken gingen een heel stuk beter dan destijds. Verder de dag niet veel bijzonders gedaan. Kopje thee met Petra en Martijn, die uit Thailand terug zijn, nieuwe auto van papa en mama bewonderd (en getest) en verder wat gescrapt, spelletje gedaan en de laatste wasjes gedraaid. We zijn weer klaar voor een nieuwe (werk)week!

No comments: