Tuesday, January 29, 2008

29 januari

"Always leave enough room in your life to do something that makes you happy, satisfied, or even joyous."
Paul Hawken

Take time today to think of what makes you happy. Yes I know your family do, lets look deeper!
Vandaag, ondanks mijn verjaardag, gewoon gewerkt. Ik neem daar eigenlijk nooit vrij voor... ik vier m'n verjaardag in het weekend. Uiteraard wel wat lekkere dingen gemaakt om te tracteren. Zondag al de chocolade-karamel-cake en gisteravond nog een monchou taart. Rond half 11 met z'n allen vooral van de monchou taart genoten, maar er was heel wat cake over. Na de koffie dit in hapklare brokjes gesneden en in de keuken neergezet. Aan het einde van de dag was de schaal zo goed als leeg... en dát... dat maakt maakt me nu blij en op z'n minst ook erg tevreden. Ik geniet ervan als ik anderen kan laten genieten en het voelt goed als die anderen dit ook laten weten, zowel in woorden als in daden (het opeten van de cake!!).

1 comment:

Unknown said...

YUM! pass some this way!