Wednesday, January 09, 2008

9 januari


Take time every day to do something ridiculous.
Philipa Walker


Oef... 'let's see the silly side of you'.... dat is een uitdaging voor mij. Zo vaak en te veel bezig met wat anderen van mijn vinden en of ze het niet gek vinden .... Maar snel deze foto gemaakt en uploaden.. voor ik me bedenk.

Vandaag weer de eerste normale schooldag voor mij .... een dag dat ik lekker thuis ben. Hierbij horen uiteraard de aardse, huishoudelijke bezigheden, maar ook tijd voor de computer, scrappen en niet te vergeten de kinderen. Remco lijkt eindelijk weer iets fitter te worden, Tessa had het vandaag erg moeilijk en Sander heeft heerlijk gespeeld met Lennert. 's Middags ook weer fijn taxi gespeeld voor het zwembad, vriendje thuis brengen, bibliotheek en weer terug naar het zwembad. Remco vanavond naar opa en oma gebracht, zodat mama morgen weer een dagje kan werken. Oh enne... niets geks gedaan vandaag ;-P

4 comments:

Andrea said...

Ik herken je bijna niet ;-)
Ik ga even verder neuzen,ziet er leuk uit!

Anonymous said...

Ik vind je cool.. en je Blog ook... !!

domestic goddess said...

heheh great photo

eliane said...

zie jij er zo uit ? In mijn gedachten heb ik een ander beeld ..hahaha.
Leuke blog Marinka, ik kom vaker bij je langs !