Thursday, January 17, 2008

16 januari

"You, whose day it is, get out your rainbow colors and make it beautiful."
Traditional Nootka song


Show me colour in your life today

Ik switch naar vierkante foto's. Ik ben al begonnen deze blog-entry's in een blurb boek te zetten en daar komt een vierkante foto beter uit. Ik ga nog kijken of ik de vorige nog vierkant kan maken en zo niet, dan lekker niet ;-P

Show me the colour in your life... vandaag druk bezig geweest in de hobbykamer... waar in ons huis kan je meer kleur vinden?!? Nieuwe plankjes opgehangen en wat kleur erop gezet.. ben er nu al helemaal blij mee. Ook een hele stapel ScrapGoods dozen opengebroken, gesorteerd (5 cm cardstock!) en opgeruimd.. zo... dat ruimt op! Ik ben ook nog bezig met een andere uitdaging... van Big Picture: LOAD... Lay Out A Day... voor de maand januari is het de bedoeling dat we elke dag een pagina maken... Tot nu toe ben ik bij... al 16 pagina's gemaakt in 2008... maakt me helemaal blij! Misschien dat ik vandaag eens tijd heb er een paar op Zomaar wat gedachten zal zetten!
Verder zo'n echte woensdag... Kinderen naar school en vriendjes brengen (en weer ophalen natuurlijk), naar zwemles (kijkles vandaag), het huis weer aan kant én niet te vergeten, 's avonds eindelijk weer eens onze oude vertrouwde detective Midsomer Murder.

2 comments:

Jolanda said...

Ziet er heel kleurrijk uit. Ik wilde dat ik zo'n plek had om planken aan de wand te hangen, maar ja, op zolder, onder schuine daken, gaat dat moeilijk. gelukkig heb ik een grote vensterbank.

Marjolein said...

Heerlijk he, al die kleurtje, daar kan je zo lekker blij van worden!!