Friday, January 18, 2008

17 januari

Imagination is the highest kite you can fly.
Lauren Bacall

Met deze prompt in mijn hoofd liep ik de hele dag rond en echt niets kon ik erbij 'pakken' wat mijn verbeelding prikkelde. 's Ochtends verder gegaan met het project 'hobbykamer' en aan het einde van de ochtend naar school, om daar overblijfmama te zijn (groep 7/8 dit keer, was wel heel leuk!). Bij het opruimen kwam ik een half afgemaakte kalender tegen die we op Scrap-a-Ganza gemaakt hadden, die heb nu afgemaakt en hangt in de keuken.
Deze ovenschotel uit het super vegetarische kookboek wat Paul voor zijn verjaardag kreeg was het meest tot de verbeelding sprekend... Dauphine met een Indiase curry en komkommer riata... Ja, ja.. het mag wat dure woorden kosten. Met het eten van dit gerecht (lekker trouwens!) gingen mijn gedachten terug naar de India reis die Paul maakte en die we eigenlijk samen zouden doen. Een nu bijna 8 jarige dochter zorgde ervoor dat dat niet kon. Ik hoop toch nog op een paar mooie reizen... Zuid Afrika, Inda, maar toch ook Zuid Amerika en Canada. In gedachten reis ik heel wat af!

No comments: