Thursday, January 10, 2008

10 januari

The eyes are the window of the soul
English Proverb


You cannot hide your true feelings through your eyes, they speak a thousand words.

De ogen laten zien wat je ware gevoelens zijn... wat een prachtige quote en hoe waar ook. Maar ja, nog geen week geleden (5 januari) maakte ik een foto van een oog van mij... als datgene wat ik het mooiste vind aan mijzelf, dus om nu weer een foto van mijn ogen te maken, wordt wel wat veel. Toen ik vanmorgen van het parkeerterrein naar kantoor liep, zag ik dit prachtige plaatje en (trouw het fototoestel bij me) schoot ik 2 foto's. Mijn ogen zijn belangrijk, niet alleen om mijn ware gevoelens te laten zien, maar zeker ook om mooie dingen te herkennen.

Vanmorgen miste ik mijn kleine kabouter, zijn 'mamá' als hij wakker wordt en hoort dat ik al op ben, of zijn heerlijk wakker worden als ik hem wakker moet maken. Tessa laat haar nieuwe vulpen zien, waar ze nu op school mee mag schrijven... helemaal trots. Omdat ik wat aan de late kant ben en ik naar Tessa zou gaan, gaat Sander gaat voor het eerst alleen naar binnen. Een saaie werkdag... klussen die gedaan moeten worden, maar niet uitdagend zijn. Vanavond naar 'Wie is de Mol' gekeken ... één van de weinige programma's waar ik graag naar kijk.

No comments: