Monday, January 14, 2008

14 januari


"Attempt the impossible in order to improve your work.”
Bette Davis


I want you to really think about this quote today . What did you attempt today that improved your day?

Poeh nou.... dat is een lastige om te beantwoorden, zeker met het idee dat er wel collega's mee kunnen lezen ;-P. Ben op dit moment namelijk met echt heel hoogdravend werk bezig: adressenbestanden compleet maken zodat er mailingen de deur uitkunnen. Na vorige week al heel wat uurtjes gebeld te hebben, ben ik dat wel een beetje zat. Wat ik 'goed' heb gedaan vandaag is het ontdekken van een fout in een mailing van vorige week :-S... zo hoefde ik dus niet na te bellen, maar mocht ik mensen bellen met de boodschap dat er een fout in stond en of ik de juiste versie kon sturen.... tja.... ook heel belangrijk. Ik weet dat het moet gebeuren en ik heb zelf ook niet voor leuker of declarabel werk gezorgt, maar ik hoop toch snel op betere tijden. Gelukkig deze week een korte (2 daagse) werkweek.

No comments: