Sunday, January 27, 2008

26 januari


"You know how to whistle, don't you, Steve? You just put your lips together and blow."
To have and have not

Mijn lippen.... al geruime tijd worden mijn lippen gesierd door lip-gloss.... ik heb 2 verschillende kleuren... een paars/roze (zie foto) en een oranje/perzik kleur... Als ik het niet op heb voel ik me kaal... het heeft me overigens ook van mijn lippenbalsem verslaving afgeholpen!

Vandaag was het druk.... al voor Tessa om 10 uur bij de scouting afgeleverd werd heb ik (met 3 kinderen!!!) al de weekboodschappen inclusief verjaardagsboodschappen gedaan. Daarna thuis een lekker bakje koffie gedronken en manlief uit bed (laten) schoppen. Toen met z'n allen naar het dorp om mijn kadootjes uit te zoeken ;-P... Tussendoor Tessa ophalen en wat nieuwe kleren gekocht. Thuisgekomen nog een begin gemaakt met wat baksels te maken. Halverwege de middag de kleine kabouter wakker gemaakt en met het hele stel naar Zoetermeer voor de verjaardag van mijn verjaardags-genoot Iona. Daar met de rest weer eens bijgekletst (was lang geleden!) en aan het einde van de middag weer terug naar huis. Opmaken, kamer aan kant en snel even mail checken. Met Petra en Martijn naar Leiden voor het Leidse Jazz festival waar we uiteindelijk hebben genoten van de Rosa King band.


No comments: