Sunday, January 27, 2008

27 januari

"You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"
Dirty Harry
Ik voelde me vandaag ZO gelukkig, dat ik er niet eens aan gedacht heb een foto van mijn geluk te maken! Vanmiddag vierde ik mijn verjaardag en hoe kan je je nu niet gelukkig voelen als je allemaal mensen om je heen hebt die je lief zijn en die veel om jou geven! Vanmorgen al lief wakker gemaakt door Paul en de kinderen met een glaasje vers geperst sap en de mededeling dat ik mijn kadootjes moest zoeken (warm/koud). Een prachtig tas en kleurige placemats gekregen, maar belangrijker nog... de knutsels van de kinderen.... daar geniet ik toch echt het meeste van. Na het uitpakken van de kadootjes en de 'zwaard'-gevechten met de (opgerolde) placemats genieten we van elkaar met z'n allen in het grote bed... dat is een moment dat ik me heel erg gelukkig voel!
(foto is wel van vandaag, maar op een moment dat bijna al het bezoek al weg is en Remco heerlijk op de bank zit te kletsen... maakt me ook erg gelukkig!)