Monday, January 28, 2008

28 januari

"Here's looking at you, kid."
Casablanca


Who are you ?
Wie ben jij? Dat is aan de ene kant heel eenvoudig te beantwoorden... Je bent onzeker, vaak dwars, lief, creatief, maar vooral ben je mijn dochter, het kind wat mij moeder maakte, nu alweer bijna 8 jaar geleden. Als ik soms naar je kijk, en zeker als je zo ligt te slapen, vraag ik mijzelf ook af of ik je echt ken... wat gaat er in je koppie om, ben je gelukkig, kan je helemaal jezelf zijn? Ik hoop het van harte. Ik gun je alles van de hele wereld, maar het meest nog een onbezorgde, zorgeloze jeugd. Toen ik deze foto maakte werd je wakker.... die gekke mama ook die om half 12 's nachts een foto van je gaat maken. Toen ik zei dat je maar weer lekker moest gaan slapen was je helemaal verbaasd... nu? slapen?... je warme koppie tegen me aan als even bij je blijf... dit is het toppunt van geluk!

No comments: