Friday, February 01, 2008

31 januari

"Me and my shadow
We're closer than pages that stick in a book
We're closer than ripples that play in a brook
Strolling down the avenue
Wherever you find him, you'll find me, just look
Closer than a miser or the bloodhound's to Liza
Me and my shadow"
Frank Sinatra and Sammy Davis Jr

Ik had zo gehoopt op een klein beetje zon vandaag zodat ik een mooie schaduwfoto kon maken, maar helaas.... het is belabberd weer, dus moet ik het doen met een binnen-schaduwfoto!
Vandaag een beetje spannend.. in de ochtend een gesprek met een mogelijke opdrachtgever. Als het doorgaat kan ik daar voor het komende half jaar voor 3 dagen per week aan de slag. Leuke opdracht, leuk gesprek... ik hoop dat het doorgaat! Vandaag ook mijn uitdaging afgerond: voor elke dag in januari een pagina gescrapt... ben er best trots op dat dat gelukt is, niet in de laatste plaats omdat ik nu een stapel van zo'n 34 pagina's heb liggen (een paar dubbele pagina's).
Minder leuk is een zieke Tessa, al pips en met rode konen aan de ontbijttafel... dat wordt geen school vandaag! Gelukkig kan ze lekker mee met Remco naar oma, daar lekker met het dekentje op de bank.

1 comment:

Jolanda said...

Ik hoop dat je opdracht door gaat. Ik duim voor je.