Wednesday, January 09, 2008

8 januari



“The best color in the whole world, is the one that looks good, on you!”
Coco Chanel


Vandaag weer gewerkt. Ik ben onrustig en reageer dat 's ochtends al af op de kinderen... niet goed (mijn ernstige verkoudheid helpt ook niet mee :-P ). Op kantoor heerst nu ook bepaald niet de meest prettige stemming. Gelukkig veranderd dat na een goed gesprek met Karlijne. 's Avonds weer gesport.... jeetje... dat wordt spierpijn morgen!

Kleur is heel belangrijk voor mij... bepaald heel erg hoe ik mij voel. Ik hou van felle kleuren, die symboliseren voor de levendigheid, het zomerse gevoel waar ik zo van hou. Aan de andere kant vind ik zwart/wit, of met zilver erbij ook heel mooi, dat past weer erg bij de kerstsfeer, het samen zijn, liefde voor elkaar. Dit vest had ik vandaag aan en staat me goed qua kleur...

No comments: