Thursday, February 07, 2008

8 februari


"We really need only five things on this earth. Some food, some sun, some work, some fun and someone"
Beatrice Nolan


Try and photograph all five things today
Ja, ik weet het, het zijn er maar 4, maar wel de meest belangrijke voor mij... Het eten ontbreekt en hoewel noodzakelijk, ben ik er niet aan toegekomen dat op de kiek te zetten. Uiteraard staat Paul als eerste bij mijn noodzakelijkheden als 'someone' ... niet dat hij daar nu blij mee was.... 'ben ik "someone"?', in dit geval dus een volmondig 'ja' ... Vandaag geen werk, dus heb maar voor de work-out gekozen.... nu sinds oktober bij Felter... ben nog steeds redelijk fanatiek en voel me er goed bij. De zon scheen zo prachtig via de luxaflex op het aanrecht, dat ik daar een foto van maakte... eigenlijk dus 2 vliegen in 1 klap, want het koffiezetapparaat is ook heel belangrijk voor mij! En als laatste 'fun'... Tessa kwam stralend uit school met de vraag of een vriendinnetje mocht spelen... ze hebben veel plezier gehad!

1 comment:

Unknown said...

Is that your DH? handsome!