Sunday, February 17, 2008

16 februari


"Chocolate"
Think of chocolate, baking, love. Which one will inspire you today?
Toch nog heel snel de gelegenheid om de lieve actie van Maaike op de foto te zetten. Chocolade is gevaarlijk voor mij, als ik het in huis heb, wordt ik er door aangetrokken en zal het niet lang duren voor het he-le-maal OP is. Het liefst eet ik de witte chocolade met rijstcrisp... de lidl en de aldi hebben van die heerlijk grote repen... kost me geen moeite dat naar binnen te werken. Dit reepje kitkat kan gelukkig geen kwaad... is wel zo op, maar op is op en er is gewoon niet meer.
Vanmiddag met heel wat Alphense gezinnen de MacDonald getrotseerd. Met de verjaardagen van de kinderen kunnen we ze geen groter plezier doen dan daarheen te gaan, het speelgoed-prul te scoren en zo snel mogelijk zien dat je de rest van je eten mag laten staan als je maar naar het speelparadijs mag. Zelf komen we altijd enigszins hongerig er weer vandaan... scheelt misschien ook dat we niet echt veel naar binnen kunnen krijgen.

3 comments:

Maaike said...

ik zeg je foto is kwijt:-)
ik heb dat niet zo sterk met chocola
meer een snoepjesmeisje

Marinka said...

eeehmmm... foto kwijt, Maaike?

Maaike said...

kijk daar is ie weer
blogger doet raar denk ik want bij mij was de tekst wel goed (op mijn blog)
maar zo blijf je kijken haha