Thursday, February 28, 2008

28 februari

"I am beginning to learn that it is the sweet, simple things of life which are the real ones after all."
Laura Ingalls Wilder

What simple thing in your life made your day just perfect?

Mijn dag kan niet perfecter beginnen dan met een bakje yoghurt met Cruesli Multifruit. Normaal neem ik dat alleen in het weekend, maar nu dat het vakantie is, mag ik dat lekker ook. Ik mag het natuurlijk best vaker, maar het is voor mij toch een beetje luxe, wat dus ook best een kleine restrictie mag kennen.
Vanmorgen kwam Ellis op de koffie, weer even bijgekletst, dat was behalve op het schoolplein, al weer een hele tijd geleden. Sjoerd wordt ook al een echt manneke en de grote heren vermaakten zich buiten en op Sanders kamer.
Vanavond gaan de kiddo's naar Leidschendam, voor wel 4 (!) nachtjes. En morgenochtend vertrekken Paul en ik naar Barcelona. Even dus een paar dagen geen postings, maar ik hoop dat ik dat maandag weer goed kan maken!

2 comments:

jojoco said...

Marinka, ik hoop dat jullie heel erg genieten van Barcelona! Heerlijk! Benieuwd naar alle foto's!

eliane said...

Goh , wat een prachtige dingen, quotes en foto's , ik ben even helemaal stil................wat mooi!