Saturday, February 23, 2008

22 februari

"Have nothing in your house that you do not know to be useful, or believe to be beautiful"
William Morris


Jee, lastige quote voor vandaag.... hier ontbreekt het bij ons nog wel eens aan. We gooien allebei moeilijk dingen weg. Vanmorgen kocht ik dit voorjaarsboeketje.... weer even het voorjaar in huis halen... is het niet prachtig?
Vanmiddag kwam Michaja met Noa en Yara. We zouden eigenlijk bij elkaar komen voor een meeting van mei 2006 moeders, maar het mocht niet zo zijn. Eén moeder lag met hoge koorts op bed en bij een ander was het kindje ziek en was 2 uur heen en 2 uur terug treinen toch echt niet verantwoord. Omdat Tessa ook nog steeds niet opgeknapt was (sinds dinsdagmiddag weer thuis) heb ik de overgeblevenen hier uitgenodigd en gelukkig nam Michaja de uitnodiging aan. Ongelovelijk hoe goed je elkaar toch kent door (bijna) dagelijks met elkaar te mailen, terwijl we elkaar nog maar 1 keer eerder irl gezien hebben. Alleen superduper stom.... ik heb gewoon geen een foto gemaakt! Dus van al het moois wat hier in huis rondliep, is er niets vastgelegd! We hebben al een voorlopige afspraak gemaakt dat ik in november op kraambezoek kom in Salon (zuid Frankrijk) ... ik kijk er nu al naar uit!

No comments: