Tuesday, February 26, 2008

26 februari


"Joy enters the room. It settles on the windowsill, waiting to see whether it will be welcome here."
Kim Chernin
Oh ja hoor, JOY kwam mijn kamer binnen vanmiddag en wat was het welkom ... had ik ook wel nodig. Gisteren was Sander al niet helemaal fit, vanmorgen was het één hoopje ellende. Nog even geprobeerd met een paracetamolletje, maar nog steeds flinke verhoging... dat werd dus een aanpassing van de dag en in plaats van naar Koudekerk, een dagje thuis werken.
Toen vanmiddag Selecktvracht aanbelde met het pakketje, was dat dus een geluk bij een ongeluk... anders had ik mooi nog een dag kunnen wachten op dit moois. Ik heb dit besteld bij Simply Colors op de huishoudbeurs.... hoe kan je hier nu niet blij van worden?

1 comment:

Francine said...

Leuk hè. Ik bestel heel regelmatig bij Simply Colors... mijn favo is nog altijd een shirt van Robin met 'toekomstig minister president' en de shirts met 'vrolijk', 'kerst' en 'feest' van kerstmis twee jaar geleden.

Het is ook zo'n goede kwaliteit - die shirts blíjven gewoon mooi. Ik ben helemaal simply colors fan :-)