Tuesday, February 26, 2008

25 februari



"Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is youer than you"
Dr Seuss

Eén van mijn laatste dagen op Acquest voor ik bij N aan de slag ga. In de middag heb ik een kennismakingsgesprek met de projectleider van E-lab, geschikte vent lijkt me zo (foto genomen in de auto bij terugkomst). Dat ik uiteindelijk tóch een opdracht bij N mag uitvoeren ben ik echt heel erg blij mee… niet alleen omdat het een stuk beter zal zijn dan de dingen die ik op dit moment op Acquest uitvoer, maar voor mijn zogenaamde carrière kan dit wel precies het juiste zijn wat nodig is. En als het niet goed is voor mijn carrière is het toch zeker goed voor mijn ego… want ik ben ik en er is niemand ikker dan ik!

2 comments:

Andrea said...

En zó is hrt maar net!!
succes meis!!

Maaike said...

je ziet er zo anders uit grappig
enne er is geen speld tussen te krijgen :-)