Sunday, February 24, 2008

23 februari

"For beautiful eyes, look for the good in others; for beautiful lips, speak only words of kindness; and for poise, walk with the knowledge that you are never alone.”
Audrey Hepburn


Ik ben niet zo van de foto's van mezelf nemen en nu weer met deze quote... m'n ogen staan er al op, mijn lippen ook al... moet ik dan wéér zoiets doen? Nee, ik kies voor wat anders... dit zorgde ervoor dat ik moest glimlachen... Oké, ze lijken niet echt vrolijk, maar de geborgenheid en veiligheid die hieruit spreekt, is belangrijker dan altijd maar vrolijk zijn... We zijn niet alleen op deze wereld en ons gezin staat bovenaan de lijst van belangrijkste dingen... 'we are never alone'...
Vandaag een onverwacht lege agenda. Uit voorzorg hebben we het partijtje van Tessa vrijdag afgezegd. Donderdag was ze nog steeds verre van fit en om te voorkomen dat ze (net als de verjaardag zelf) niet volledig kan genieten en meedoen op haar eigen partijtje stellen we het uit. In plaats van 9 (bijna) acht-jarigen in huis, hebben we nu dus de hele zaterdag voor onszelf. Ik ga de les body pump doen die ik normaal nooit kan volgen ivm brengen van Tessa naar de scouting. Bij de scouting hadden ze eigenlijk een overnachting, maar daar is ze uiteraard ook niet heen gegaan, maar omdat ze best behoorlijk opgeknapt is, breng ik haar al om half negen naar het Kraaienest. Na het sporten haal ik haar weer op en als Remco op bed ligt scrap ik nog even wat. Dan uiteraard nog de wekelijkse boodschappen en wat wasjes.

No comments: