Monday, February 18, 2008

18 februari

"The Sound of Music"

We all listen to music everyday. Whether it be on the radio, IPod, CD Player, the TV or sounds of birds singing, children laughing. Find the music in your day

Ik ben enorm dubbel met muziek. Heb natuurlijk jaren saxofoon gespeeld, maar nu ook al weer een tijdje niet. Ik kan rustig heel lang zonder muziek (radio), maar soms kan de stilte me ineens opvallen en bijna pijnlijk aanvoelen. Op de hobbykamer zet ik dan meestal via http://www.nederland.fm/ de radio aan. Overdag radio 3... 's avonds is me dat vaak te ruig en kies ik voor Q music. In de auto staat altijd de radio aan en dan bijna altijd op 3 fm. In de ochtend vind ik Giel Beelen geweldig, arbeidsvitaminen met Gerard Eckdom geeft vaak wat fijne nummers uit de oude doos, en helemaal top is de Coen en Sander show, die hoor ik dan weer vaak als ik uit werk terug naar huis rij!
Ik luister wel vaak naar de songteksten en meer dan eens raken die me. Of het doet me denken aan bepaalde situaties, of het sluit aan bij hoe ik me voel, hoe ik me zou willen voelen of hoe ik me voelde. Soms is dat fijn, soms mag het ook wel eens afgesloten worden.

2 comments:

Andrea said...

Ahhh wat eng!!
Ik heb het zelfde gevoel bij Giel en Gerard enzo!
Haha!
Ik heb ontdekt dat op vrijdagavond Gerard Ekdom ook op de radio is, man, ik zou er laatst bijna een extra rondje om rijden. Ik moest zó lachen!

Lietje said...

hai Marinka, tegenwoordig heeft radio2 ook heerlijke muziek, vooral 's avonds