Saturday, February 23, 2008

20 februari

"Be the change that you want to see in the world"
Mohandas Ghandi

Een paar dagen niet gepost, helaas met een reden die er voor mij erg inhakt. ScrapGoods is een soort thuis voor mij... een groep vrouwen die me lief zijn en die ook nog eens dezelfde passie delen. Sinds het weekend rommelt het er.... een vrouw die ik erg bewonder postte een bericht waar velen het niet mee eens waren. Er was wat bijval, maar vooral veel tegenstand. Na een paar dagen werd het stil en leek het alsof er niets meer aan de hand was... maar ondertussen waren er dus wel een paar die hun biezen gepakt hadden en vertrokken waren. En daar kan ik dus niet tegen... Ik was het niet persé eens met de postende vrouw, maar ik kan het niet hebben als er iemand uitspreekt wat bij velen leeft en dat ze dan vervolgens alleen staat als er wat tegenstand komt. Dus ik heb me ook wat teruggetrokken, weet nog niet hoe het gaat aflopen. 'Leuke' bijkomstigheid is dat degene die de SE retreat organiseerde nu ook van het MB weg is en niet bij de retreat komt... Gelukkig duurt dat nog 2 maanden, er kan een hoop gebeuren, dus duim voor mij dat het goed komt.

Oh en voor wat betreft de quote.... op die dag heb ik een bericht geplaatst waarin ik aangegeven heb wat mijn gedachten erbij zijn en ook de quote geplaatst... ik weet niet of het de verandering teweeg kan brengen die ik beoogd had, maar ik heb in ieder geval een poging gedaan. Ik heb ook geen foto gemaakt... misschien dat ik er nog een 'gewoon mooie' foto bij doe... tis zo kaal nu!

1 comment:

Maaike said...

oh nee dat zou verschrikkelijk zijn!
duim heel hard dat het op zijn pootjes terecht komt