Saturday, February 23, 2008

21 februari

"Fashions fade, style is eternal"
Yves Saint Laurent

What is your style?

Hiervoor heb ik gekozen voor een foto van mijn 'juwelen-kistje' .. haha.. Mijn stijl is vooral datgene wat in mijn budget past, maar dan wel aan de goedkope kant. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen 50 euro voor een t-shirt uit te geven, of 20 euro voor een ketting. Zo liep ik laatst in de Digros en zag ik daar prachtige kettingen... voor 2 euro!!! Tja, dat kan ik dan niet laten liggen en ik heb twee verschillende gekocht. Eén daarvan heb ik al verschillende keren om gehad en een complimenten dat ik heb gekregen ... echt geweldig!! Ik heb er wel veel moeite mee om het dan niet te zeggen dat hij zo goedkoop was, daar werken we nog aan. Oh en ook leuk is iemand tegen te komen die eenzelfde ketting heeft... even een knipoog ;-).... Of dat overblijfkindje waarvan de ouders aan de sjieke kant zijn die dan tegen je zegt 'hé, mijn mama heeft ook zo'n ketting!'.

2 comments:

Maaike said...
This comment has been removed by the author.
Maaike said...

he de goedkoopheid doet toch niets af aan de schoonheid :-)
(moest effe opnieuw)