Thursday, September 29, 2011

Sportvasten, dag 7

05.30 ja helaas, ik was weer wakker, maar toch nog even een half uurtje ingedommeld.
06.45 meten = weten.... 64,8 kg, buik(je ;-)) 9o cm, en de billen blijven steken op 104 cm. Laatste vind ik raar, want zo op het oog lijkt het echt wel meer dan die ene centimeter verlies... oh well.... het gaat meer om het oog dan om de centimeters!
07.15 ontbijten met een kiwi en een appel, wat een heerlijkheid. Zorgt wel voor weer een drukker ochtendschema.
08.00 manlief een fijne (mini)vakantie gewenst en op naar werk. Halverwege de ochtend heb ik eigenlijk wel trek in iets... zou ik zo geconditioneerd zijn dat ik door een beetje fruit eten weer toe ben aan mijn tussendoortjes?
12.00 lunchen in de kantine. De collega's waarmee ik eet weten niet van mijn kuur. Collega 1 vraag of die salade wel genoeg is en al snel komt de vraag of ik het eet omdat het lekker is of voor dieet. Ik hou het op beide en heb geen zin de heren in te lichten. Oh en of die salade trouwens genoeg was.... bommetjevol!
14.30 Vertrek van kantoor, ik moet een presentatie geven op een themamiddag.
17.00 Presentatie verliep prima. Oud collega die me uitgenodigd had neemt me mee naar de borrel en komt al bijna met wijn aanzetten (ze kent me ;-)), maar die sla ik af. Ook de heerlijke hapjes sla ik met enigszins lede ogen af.
18.15 thuisgekomen verzamel ik de kinderen die met diverse buren mee naar huis zijn gekomen. Voor hen maak ik tosti's (geen aardappelen in huis) en ik eet een berg broccoli en een stukje kipfilet... vooral die kip was heerlijk.
21.30 Ik zit nog steeds met een halve bidon metabolic switch, hoewel er eigenlijk nauwelijks smaak aan zit gaat het me nu een beetje tegenstaan.

Al met al was het weer een prima dag, morgen mag ik weer wat meer eten. Oh ja en ook weer hardlopen! Sportvastencoach Esther vond het verstandig mijn spieren vandaag wat rust te geven. Kwam wel heel goed uit op deze dag.

2 comments:

Tiny said...

Nog een paar dagen te gaan!

RunningRonald said...

knap hoe je zo bezig bent met het sportvasten! Ben benieuwd hoe je je nu voelt. Moet geweldig zijn!