Wednesday, September 28, 2011

Sportvasten, dag 6

Altijd 'leuk' reacties van mensen die je al lang niet gesproken of gezien hebt. Even in de herinnering.... hier staat een uitleg van wat ik doe en gelukkig kan ik reacties verwijderen (moet ik alleen nog even achter mijn hyves gebruikersnaam komen ;-)).

Ondanks de switch van gisteren ga ik toch nog door met een dag sapvasten, het gaat me allemaal zo gemakkelijk af!

06.00 wederom wakker.... #zucht
06.45 Opstaan, ik ben erg benieuwd naar de cijfers.... er is weer 3 ons vanaf, van mijn buik nog een centimeter, maar bij mijn billen zit er een centimeter bij.
08.00 Altijd weer wat haasten op de woensdagochtend als ik vroeg bij school moet zijn om mijn rol als verkeersbrigadier te vervullen. Snel Remco de klas in helpen en met mijn maatje aan de straat staan. Als ik naar huis fiets komt de lekkere lucht van de broodfabriek enorm hard binnen.... wat ruikt dat heerlijk.
09.00 Ook bij de Hoogvliet overal lekkere luchtjes; ik heb geen honger, maar inmiddels toch echt wel trek in iets.
10.00 Koffieochtend met moeders uit Tessa dr klas. De koek sla ik uiteraard af, maar het lijkt net of ze mijn naam roepen.
10.45 Fysiotherapie voor mijn kuit.... au, au, au... wat doet ie me weer pijn, met als resultaat een fijne blauwe plek. Het harde stuk is nu wel zo goed als weg, volgende week laatste keer.
11.30 Bij school gaat Remco met een vriendje mee naar huis en ook het buurmeisje wat ik mee zou nemen gaat ergens spelen.... altijd fijn dat gehaast om op tijd op school te zijn.
12.30 Lunch.... een glas sap en de pillen. Om toch even iets te eten neem ik een paar plakjes komkommer, dat smaakt enorm lekker!
15.30 Ik haal nog maar eens een kop koffie bij de voetbal.... niet dat ik er nu zo'n zin in heb, maar het is weer even iets anders dan water of de metabolic switch. Ik heb nu serieus zin om iets in mijn mond te stoppen, maar doe het niet. Thuisgekomen neem ik een slok appelsap, heerlijk!
17.00 Eten koken.... we eten bijtijds omdat Paul weer vroeg weg moet.
20.00 Voor het eerst deze kuur heb ik geen zin om te gaan hardlopen, het ging gisteren zo belabberd. Ik doe alleen in de wijk een rondje, want het is al behoorlijk donker. het lopen gaat een stuk beter dan gisteren, maar toch ga ik lekker terug naar huis als mijn rondje klaar is en maak de 30 minuten niet vol (22'35", 3.26Km, gem 6'56" min/km, HF 154).
22.00 Ik neem wat pistachenootjes.... en ze smaken heerlijk!!!
22.30 bloggen .... Ik heb geen idee waarom deze dag me zoveel zwaarder valt dan de eerdere dagen. Misschien omdat de noodzaak tot vasten er eigenlijk niet meer was (want switch al gemaakt). Ik ga lekker naar ben en kijk uit naar morgen als ik daadwerkelijk weer wat mag eten!


1 comment: