Wednesday, January 07, 2009

Pagina's 6 tot en met 10

In het voorjaar heb ik mijn Amerikaanse vriendin Aleta, die op een basis in Duitsland woont bezocht. Op de laatste dag hebben we een dinosaurus park bezocht in Kaiserslautern. Ik vind het ZO jammer dat ze nu niet meer in de buurt woont, maar nu gestationeerd is in Alaska!

Last spring I visited my American friend Aleta, who's husband is stationed in Germany. We visited a dino park in Kaiserslautern. I SO regret it that she is not near me anymore, but moved to Alaska.


Ik heb de stapel vakantiefoto's erbij gepakt en probeer die weg te werken. Deze foto van Paul vindt ik geweldig.... misschien zou hij toch maar weer eens een stuk van zijn haar af moeten knippen ;-P.

I took a stack of vacation pictures and try to work my way through them. I love this picture of Paul.... maybe he should have a haircut... I really like this 'cleaner' look ;-P


Vlak na de zomer waren we het weekend bij Wim en Liesbeth (Olst) en zijn we naar de Julianatoren geweest. het was bloedheet die dag, maar we hebben heel veel lol gehad. Na de lunch zijn zij weer naar huis gegaan en hebben wij nog een paar uurtjes in het park doorgebracht. Dit hobbelding vond remco in eerste instantie helemaal niets, maar al heel snel kregen hij en Sander helemaal de slappe lach!

Just after summer we spent the weekend with friends and we went to Julianatoren. It was extremely hot that day, but had a blast. After lunch our friends went h ome and we spent some more hours in the park. This bumpy thing scared the hell out of Remco, but soon thereafter he and Sander couldn't stop laughing!


Ook in Engeland een treinenpretpark. Het was eerlijk gezegd een beetje oude rommel, maar Remco deden we er een groot plezier mee. In de wagons waar de miniatuur treinbanen waren keek hij zijn ogen uit. Ik denk dat we de route wel 3 of 4 keer gelopen hebben en nog was hij ontroostbaar toen we weg wilden.

In the UK we went to a train park. To be honnest.... it was old crap, but we scored some points with Remco. In the trains with small train models, he is in awe... I think we walked the tour about 3 or 4 times and even then he didn't want to leave (sticked (to the window)).


1 comment:

Andrea said...

treinenpretpark?? ik wil het adres! denk dat dat ventje van mij dat heeeel gaaf zou vinden.