Sunday, January 04, 2009

A new year.... a new start



Kijk nooit teveel achterom... maar kijk vooruit, naar nieuwe kansen en mogelijkheden.... En dat is dan ook precies wat ik ga doen. Er zijn aan het begin van deze januari een tweetal projecten die ik de meeste aandacht ga geven op dit blog. 

Don't look back too much.... but look forward, towards new chances and opportunities...... That is exactly what I plan to do. With the start of this new year there are 2 projects which I will show on this blog.

De eerste is gelijk aan wat ik vorig jaar ook in januari gedaan heb.... elke dag een pagina scrappen, of ..... voor elke dag van de maand een pagina scrappen. Ik heb het plan opgevat om dit jaar aan de 365 pagina's te komen.... ik weet niet of ik ze allemaal zal posten, maar ik doe mijn best.

The first one is the same as I did last year in January..... to scrap a page every day, or..... to scrap a page for each day of the month. I have my goal set on 365 pages this year.... I don't know if I will post them all, but I'll try.

Het tweede project is een beetje gelijk aan het oorspronkelijke principe van deze weblog.... veel foto's te maken zodat een jaar uit mijn/ons leven in foto's vastgelegd wordt. Foto's van hoogtepunten, maar vooral ook van het leven of de voorwerpen van alledag. Dit keer leg ik de lat iets lager... Per week wil ik 3 foto's uitkiezen die ik in een eenvoudig 2/pagina album zal stoppen. Het vierde gat op de pagina wordt gevuld met enige journaling.... soms wat meer dan anders. Ik beloof nog niet dat de journaling ook op dit weblog gaat komen. 

The second project is similar to the original plan of of this blog..... take lots of pictures in a way that my/our life will be captured in pictures for a year. Pictures of milestones and highlights, but more then that of life and 'stuff' of everyday life. This time I will lower my goal.... Each week I want to pick 3 pictures which I will put in a simple 2-up album. The fourth slot of each 'spread' will be used for a journaling card.... sometimes more, other times just a few words. I do NOT promise that the journaling will be posted on my blog too.

Het streven is dan om dit weblog minimaal 1 keer per week bij te werken.... Oh en voor ik het vergeet:

Ik wens iedereen een heel liefdevol, gezond en spetterend 2009 toe!



I'll do my best to update this weblog once a week.... Oh and before I forget:

Wishing you all a sparkling 2009,  full, of love and happiness! 

1 comment:

Andrea said...

He Marinka!!!
You are back, en hoe!! Ik heb wel 4 posten te lezen!LOL.ga zo door! (ahum hoor wie het zegt;-))