Thursday, March 10, 2011

training dinsdag 8 maart

Eindelijk weer eens met de collega's meegelopen. Het was een lichte training (vanwege de CPC van komende zondag), maar voor mij dus juist heel prima.

Ik zit nog heel hard na te denken.... ik heb van Marco een haas-aanbod gekregen. Ken je dat... zo iemand die dan voor je (of misschien ook wel eens naast ;-)) gaat lopen om te zorgen dat je in een mooi vlak tempo loopt. Hoef je niet de hele tijd te kijken of je wel hard genoeg gaat, of dat je misschien te hard gaat. Nou, dat wil hij dus voor me doen... plaats en afstand zijn aan mij. Ik twijfel tussen de Dam tot Dam (18 september, 10 Engelse mijlen) of de halve marathon in Amsterdam (16 oktober). Beide races die ik graag wil lopen, maar wel ook beide erg druk.... ik denk nog even verder....

1 comment:

Marco said...

Hoi Marinka,

Ik vind het nu al leuk om te gaan doen ! Laten we iedergeval de DtD doen, deze heb ik de afgelopen jaren steeds gelopen, mooi evenement wel druk maar dat heeft ook wel weer wat. Ik loop 1 Okt in Zeeland weet niet of herstel dan weer zo is dat ik 2 weken later een halve M kan lopen, vorig jaar had ik wel even nodig om te herstellen van Zeeland vandaar. Mocht ik wel hersteld zijn kunnen we ze ook gewoon beide doen :-)
Fijn te lezen dat je weer aan het plannen bent en dat het steeds een stukje beter gaat top !

Groeten van je haas