Friday, March 11, 2011

Chocomelk

Met een kleine tussenpose in oktober, toen ik nog een heerlijk scrapweekend had met mijn vriendinnen, heb ik al sinds vorig zomer niet meer gescrapt. Mensen die me ook maar een heel klein beetje kennen weten dat dat heel bijzonder is. Gisteravond kreeg ik ineens weer de kriebels... nu had ik die kriebels de laatste weken wel vaker, maar dit keer ook gehoor aan gegeven. Eerst puinruimen op het bureau en toen aan de scrap. Wat inspiratie opdoen en dan maar gewoon wat gaan doen. Foto's heb ik ook al heel lang niet af laten drukken, dus het was even zoeken wat ik wilde doen.

Deze foto maakten we afgelopen herfstvakantie op Terschelling en kan niet beter zijn lijfspreuk van nu denk ik de afgelopen anderhalf jaar weergeven....

3 comments:

Marco said...

Marinka..... mag ik ook een beker?

Maaike said...

hij is supergaaf!

PetavH said...

Gaaf geworden. Wilde dat ik weer wat tijd had om te scrappen. Moet nodig het grote blauwe boek van Hidde gaan vullen.