Sunday, February 15, 2009

Foto's week 7

Een behoorlijk drukke week, maar niet heel veel foto's gemaakt.... Maandagavond schoonmaken bij Sander in de klas, woensdagavond workshop marsepein en vrijdagavond de verjaardag van zuslief, dan nog 3 dagen werken erbij (met deadline in zicht dus best een beetje stress) en de gebruikelijke dingen.... Maakt niet uit, de komende week vakantie.... maar 1 dag werken en uitkijken naar een weekend weg met Paul... helemaal zin in. 

It was quite a busy week, but I didn't take a lot of pictures.... On Monday night we cleaned Sander's classroom, Wednesday night was my Marzipan workshop and on Friday night we went to the birthday party of my DS... add to that the 3 days of work (with deadline, so quite some stress) and then of course the usual stuff. It's okay, this week is vacation for the kids, only 1 day of work for me and then looking forward to a weekend away with Paul .... so excited.

De foto's van deze week..... klaarmaken voor een schooldag, 2 x 2 boterhammen, 2 x 10-uurtje en 4 x een beker limonade....

The pictures of this week .... getting ready for a schoolday: 2 x 2 sandwiches, 2 x snacks and 4 x lemonade......

Mijn marsepeinen creatie..... zie de post hiervoor.

My marzipan creation .... see the previous post.


Zondagmiddag... met z'n allen in de huiskamer creatief bezig zijn.... ik scrap, Tessa werkt aan haar kussen en Sander maakt een hut van de grote ikea doos.

Sunday afternoon ..... we all being creating in the living.... I am scrapping, Tessa is working on her pillow and Sander is making a carton house out of a large ikea box.



3 comments:

Maaike said...

daar zijn zondagen nou voor bedoeld :-)
heerlijk aftellen nou en ik laat je weten als ik een ladekastje heb gescoord

jojoco said...

Wat een gezellige zondag! En heb jij ook zo'n hekel aan dat klaarzetten van schoolspullen? Ik neem me iedere keer voor om dat 's avonds te doen, en toch sta ik iedere keer 's morgens weer gehaast te modderen....

Francine said...

Ik wil ook weer eens crea bezig zijn... oh, ik mis het zo!

en hah, al die lunchtrommels, wat een herkenning :-)