Sunday, March 01, 2009

Ze kwam.... zag..... en overwon....

.... en dan hebben we het natuurlijk over Maaike en mijn scrapkamer.....

She came... saw and  defeated....
.... and of course I am talking about Maaike and my scraproom.....

Ik moet zeggen dat ik er een hard hoofd in had..... ik heb gewoon zoveel spullen, hoe kan iemand anders daar ooit wijs uit worden?

At first I was worried, I mean.... I have SO MUCH stuff, how can anybody make sense in that stuff?


En voordat het ook maar ergens op begint te lijken.... LIJKT HET HELEMAAL NERGENS OP..... stapels hier, dozen daar..... ik werd er gek van!

En before it looked like we were making progress.... PROGRESS WAS NOWHERE TO BE SEEN.... stuff here and there.... boxes everywhere.... it made me crazy!!!


Maar Maaike ging onverschrokken door.... hoe wil je dit, dit kan wel weg he, hoe gebruik je dat.... hier vind ik NOG een doosje met dit of dat..... zullen we dat zus and zo oplossen?

But Maaike was not intimidated..... what do you want with this, this can be purged, right? What are you doing with this..... here's another box with such and such.... how about taking care of it like this ans that? 
De hele familie werd ingeschakeld (Tessa niet gekiekt)....

The whole family was included in the sorting process (didn't take a picture of Tessa)....






Toen ze na 12 uur werken mijn huis verliet, was de basis gelegd... tussen de bedrijven van dit drukke weekend heb ik wat finetuning gedaan. Foto's zijn niet perfect, maar het resultaat is dat zeker wel....

When she left my house after 12 hours.... the basic structure was laid..... In between the business of this weekend, I did some finetuning. The pictures are not perfect... the results sure are!!



Geweldige toren van Ikea ladekastjes....

Lovely tower of Ikea drawers...


Met nu al alle laatjes netjes gelabeld met de inhoud ervan:

With already all drawers labelled with the contents:







6 comments:

Andrea said...

kanonne!!
Wat heerlijk om het eind resulaat te zien,maar kan me voorstellen dat het ook een beetje eng is;-)

Doeje ook aan inrichten van scrapruimtes Maaik,vanuit de dozen in de garage naar de nieuwe ruimte?? ;-)

Jen said...

Wow!!!! :)

Maaike said...

je hebt nog hard gewerkt!
ziet er super uit
en nou weer lekker scrappen dus!
@ Andrea bij jou wel;-)

Missus Wookie said...

Looks good - you all did great work!

jojoco said...

Super zeg! Wat ben je toch een schat Maaike! En wat heb je een gave scrapkamer, Marinka!

Petra said...

Wow, moet dat toch maar eens komen aanschouwen. Zeg is Maaike in te huren???