Tuesday, March 03, 2009

Party time!!!!

Ruim 3 weken na Tessa's verjaardag was het dan zover.... het partijtje werd gevierd. Met kriebels in d'r buik ging ze de avond ervoor slapen..... zouden ze het wel leuk vinden? Zelf had ik ook wel de kriebels.... mijn grootste angst is altijd dat ze na een uur besluiten dat ze het niet meer leuk vinden en dan verwachtingsvol naar me kijken voor iets anders.

More then 3 weeks after Tessa's actual birthday, the day finally arrived.... the party for her friends. With butterflies in hur tummy, she went to bed.... would they like what we would be doing. I had these butterflies too... my biggest fear always is that within an hour, they will look at me and expect something new, because they don't like it anymore.

Mijn angst was ongegrond.... we hebben een geweldig leuke middag gehad, waarin de dames druk bezig waren met een mini (scrap)album. De resultaten waren boven verwachting en de trots en bewondering voor hun eigen album, maar ook dat van de andere werd niet onder stoelen en banken geschoven. 

My fear was not necessary.... we had a blast! The girls were working hard on their mini (scrap)albums and having fun meanwhile. The results were amazing and the pride and admiration for their own album, but also for those of the others were lovely to see.

We begonnen met het zingen van wat verjaardagsliedjes, het uitpakken van de (leuke) kadootjes en het nemen van een foto van de groep (foto werd ook gescrapt).

First we sang some birthday songs, she got (great) gifts and we went outside to take a picture of the group.
Daarna werden kleurtjes verf en bloemen uitgezocht voor de kaften. Terwijl die als tentjes stonden te drogen, werden de pagina's gemaakt

After that they picked colors of paint and flowers for the covers. While those were drying as small tents, they started on the pages themselfs.


Zonder de hulp van mijn moeder, was het vast niet zo lekker gelopen als het nu ging.... bedankt mam!

Without the help of my mom, it prbably wouldn't have gone so smoothly as it was..... thanks mom!

En na een uur of 4 hard werken was dit het resultaat.... 

And after 4 hours of hard work, this was the result.....


Na hard werken, zijn de magen leeg en kunnen er best frietjes en frikandellen in!

After all this hard work, the call for french fries and meatrolls was not unexpected!

6 comments:

Jen said...

Those albums are adorable!!!

Francine said...

Geweldig! Ik moet eigenlijk ook nog drie feestjes... hoop stiekem dat ze het vergeten.. zucht.

Missus Wookie said...

Looks great - and french fries are always welcome :)

Maaike said...

zien er echt super uit de albums

Andrea said...

Gaaf!!
Dat wil ik ook,riep er hier een...
(eigenlijk heb ik een beetje hetzelfde gevoel als Francine,maar dit is voor mij ook nog wel uitvoerbaar denk ik zo ;-)

jojoco said...

Wat een onwijs leuk idee zeg! En wat hebben ze mooie albums gemaakt in zo'n middag! (en een mooie bestemming voor het opgeruimde spul door Maaike?).