Sunday, March 15, 2009

foto's van week 11

Het voelt erg druk aan deze periode.... ik heb het niet aanwijsbaar drukker met activiteiten, maar in mijn hoofd voelt het wel druk. Wel aanwijsbaar is de drukte op het werk.... daar heb ik het vooral 'hoofd'-druk.... Ook niet echt in activiteiten, maar er moeten wel beslissingen genomen worden en met wat heilige huisjes valt dat nog helemaal niet mee. Hopelijk na komende week wat beter!

It feels busy this period..... I am not busy with particular activities.... it more feels busy in my head. It is more busy at work....  especially there i am 'head'-busy.... not in real activities either, but decisions need to be made and some rusty things need to be set in motion... I hope it will be better after this week.

Kijk eens naar mijn kleine hulpje.... hij is steeds meer geinteresseerd in wat ik in de keuken aan het doen ben.... hij wil alles zien (en benoemen..... jeetje, dat kletsen is leuk hoor, maar soms zou ik wel even de stekker eruit willen trekken ;-P)... en als het maar half kan, wil hij meehelpen.

Look at my little helper.... he is more and more interested in what I am doing in the kitchen, wants to see it all (and the talking..... jeezzzz, I love the chatting, but if I could unplug him ... I would do it once in a while!) and if possible at all, help me with cooking.


Ik *hartje * Blond Amsterdam ...... wie wordt daar nu niet vrolijk van, je hoeft alleen maar naar de foto te kijken!

I *heart* Blond Amsterdam.... just look at the picture and I am sure it will give you a smile.... those happy colors!


En hier dan een collage van foto's, want ik kon niet kiezen.... weer eens een heerlijke 'dinnetjes'-dag.... Lekker eten, fijn kletsen en natuurlijk scrappen. We moesten het zonder Francine en Andrea doen deze keer..... *snik*

And here a collage of pictures, because I couldn't pick only one....... pictures of a lovely day with friends..... Good food, great talks and of course scrapping. We had to do it today without Francine and Andrea this time *no fun!*....


3 comments:

jojoco said...

Ja, wat was het gezellig he?!

Heb er weer van genoten!

Andrea said...

Snik...vanwege het missen van zondag (en je Blond!,gaaf he??)

Missus Wookie said...

Gorgeous colours in that "blond Amsterdam" and what a cute chef :)