Sunday, May 10, 2009

Week 19...

En dan maar week 19 er meteen achteraan.... Deze week hadden de kinderen (en wij ook) alleen de maandag en dinsdag nog vrij (half nederland was de hele week nog vrij). Maandag teruggekomen uit de Hoekse Waard. Dinsdag nog een lekker rommeldagje en dan woensdag weer terug in het (hectische) ritme.... school, voetbal, zwemmen... Deze week kan ik nog steeds niet mijn sporten in het rijtje zetten. Niet alleen is mijn schouder nog verre van goed (instabiel en pijnlijk), nu heb ik ook door het verkeerd hardlopen en (waarschijnlijk al oud) instabiel bekken een geblesseerd been. Vandaag had ik voor het eerst het idee dat het wat beter ging.

And let's have week 19 right away. This week the kids (and we too) had only off on Monday and Tuesday (while the other half of the Netherlands had vacation this whole week). On Monday we came back from camping in the Hoekse Waard. Tuesday we just hang around and then Wednesday back to hectic life.... school, soccer, swimming..... This week again not followed by my vist to the gym. Not only is my shoulder still in pain and not stable, I also 'gained' an injured leg because of a wrong attitude with running and a (probably old) instable pelvis. Today for the first time I noticed some improvement.

Foto's van deze week.... aardbeien, daar kan ik echt kommen vol van weg werken:

Pictures of this week.... strawberries.... I could eat TONS of them:


Zaterdagavond BBQ met Eline en haar gezin.... het weer is heerlijk en de jongens vermaken zich geweldig met het water en zand (alleen die rat die Sander op een gegeven moment omhoog houd... brrr, krijg er NOG de rillingen van). Rinkske kruipt wat in het rond en zo hebben we een heerlijk avond.

On Saturday night we had a barbeque with Eline and her family... the weather is good and the boys are happy playing with water and sand (only the rat Sander held high.... eehwww... only the thought still gives me the chills). Rinske is crawling and we end up having a wonderful evening.



En WEER vergeet ik in de loop van de dag een foto te laten maken van mij en mijn lieve schatten, dus toch maar deze 'net wakker' foto... Verwend met lieve knutsels en prachtige rozen. Het opgewonden gerommel beneden, het crackertje waarvan Tessa de boter en Sander de appelstroop gesmeerd heeft (want je moet wel allebei wat aan het ontbijt doen), lekker vers geperst sap van Remco (met hulp van Paul) en dan die koppies om de hoek.... dit is genieten en kijk nou eens wat een rijkdom:

And AGAIN I forget to take a pic of me with my darling kids during the day... so here's is the 'just awake' picture. Spoiled with crafty presents and gorgeous roses. The excited voices downstairs, the cracker buttered by Tessa and apple sirop applied by Sander ('cause of course you all need to contribute to the mothersday breakfast) and fresh orange juice from Remco (with a little help from Paul) and then their head around the corner..... I SO enjoy this and look what more can you wish for:



6 comments:

Paule said...

He, wist niet dat je een nieuwe blog had! LEuk, ik moet nog even bij lezen, maar lang leve Twitter dat ik dit nu weer weet en je weer kan bookmarken!
Fijne werkweek!
Paule

Anonymous said...

Het blijft leuk je blogs te lezen... het zit echt in mn dagelijkse rondjes van mail, forum en ... dit blog ;-) en weer prachtige foto's van je bloedjes en de rest..!
Groetjes Maaike (ool)
en... shit van je blessure.. maar het komt vast weer goed.. even pas op de plaats en over een tijdje ben je er weer helemaal hoor!!!

Maaike said...

mmmm jummie aardbeien,
en zo hoort moederdag er wel uit te zien lijkt me hihi leuke foto

Michaja said...

Wat een pracht van een foto van jou en de kids! Het geluk straalt er vanaf.
Liefs

Missus Wookie said...

Sounds like a great breakfast to me glad you had a good day.

Anonymous said...

He,

Een leuke blog heb je met heel leuke foto's. Ik kom af en toe eens langs, altijd leuk om te lezen. Ik voeg me af hoe je je foto's bewerkt. Ik ben juist bezig met het organiseren van mijn foto's. Alvast bedankt.

Serine