Monday, May 18, 2009

Foto's van week 20

Ik ga het kort houden deze week, want ik heb nog veel op te ruimen en eigenlijk wil ik gewoon nog even mijn handen creatief gebruiken.... so much to do in so little time....

I will keep it short this week, 'cause I have a lot to unpack and I actually really want to use my hands creatively.... so much to do in so little time....

Afgelopen woensdag had Tessa sportdag en ik heb een van de spellen begeleid... een erg grappig opgezet spel, waarbij de kinderen steeds iets meer aan moeten trekken en er uiteindelijk bont gekleed uitzien...

Last Wednesday Tessa's class had a sporting field day and I helped out with one of the games... it was really funny, this kids needed to dress up with everytime a bit more and in the end they were dressed up really cute...


En dan dit heerlijke weekend gehad.... onze huisfotograaf (en geweldig blogger) Francine heeft veel meer foto's en wat meer gevoel... daar ga ik me niet eens mee meten (alsof het een wedstrijd is... HA).... ga maar lekker bij haar spieken....

And then I had this wonderful weekend with friends .... our private photographer (and awesome blogger) Francine has more pictures and a bit more of the feeling.... I don't even want to try to get it better (as if this is some kind of contest... HAH)... go and check out her blog.....


En tijdens dit geweldige weekend ben ik nog even naar huis gecrost..... want als je bijna anderhalf jaar elke week in het zwembad zit, dan wil je er natuurlijk wel bij zijn als hij voor zijn diploma mag zwemmen..... Hij was zo blij, is het geen dotje  ;-P

And during this fabulous weekend and drove home.... because, if you have been sitting in that (always too hot) swimmingpool every week for a year and a half, you bet I want to be there when he needs to swim to get his diploma..... He was so happy.... isn't he the cutest ;-P


5 comments:

Tricia said...

Adorable kids! Lucky you to spend the weekend scrapping with your friends.

Jen said...

Great pictures!!! I miss scrapping with you!!! Hugs!

Missus Wookie said...

Oh congrats Sander! Glad you got a weekend away with friends :)

jojoco said...

Leuk was 't he? Ik zit nog na te genieten!

Anonymous said...

Aaaaah SMELT!! Gaaf zeg!!! Groetjes Maaike