Monday, April 27, 2009

Foto's van week 17

Tja, wat zal ik eens van deze week zeggen.... vorige week schreef ik al dat mijn schouder geblesseerd was, helaas is dat een wat langduriger kwestie dan ik toen dacht. Niet alleen doet het allemaal nog steeds behoorlijk pijn, de bezochte fysiotherapeut liet me fijn weten dat 3 weken met de sling (= in plaats van mitella) geen overbodige luxe is en dat ik rekening moet houden met 3-6 weken hersteltijd....


*** slik ***

Hmmm... well, what to say... I already wrote last week that my shoulder was quite injured.... it turns out that it will take WAY longer then I thought at that time. Not only am I still a a lot of pain (painkillers are my friend these days), the phisical therapist let me know that wearing the sling for 3 weeks was no luxary and to take into account a 3-6 weeks recovery time....


*** sigh ***


Niet alleen heb ik de wedstrijd waarvoor ik met hele hardlopen begonnen was gemist (gisteren), mijn 10 kilometer op 10 mei loopt ook ernstig gevaar..... Op 8 mei ga ik naar de fysio terug en dan zal ze mij het oordeel geven en ik heb plechtig beloofd dat ik haar advies op zal volgen. Laten we wel wezen.... de eventuele consequenties van te vroeg overbelasten zijn ook verre van aantrekkelijk, maar IK BAAL ER ONTZETTEND ERORM GIGAMOUS van..... grrrr....

Not only did I miss the run yesterday for which I started running at first, my 10k on May 10th is in serious jeopardy. On the 8th I will meet the therapist again and then she will give me the verdict. I promised to follow her advise. And to be honnest.... the possible consequences for doing too much too soon are far from favorable too, but I REALLY AM SO ENORMOUS BUMMED.....

Het was heerlijk weer afgelopen zondag, dus in de ochtend een lekker stuk door de polder gefietst.

The weather was gorgeous on Sunday, so we took the bicycles and cycled trough the countryside.


Papa en mama gaan voor bijna 8 weken op vakantie... een heerlijke trip door Griekenland en de Balkan.... bij ons thuis hadden we een soort afscheidsetentje (bedankt voor het overnemen van het koken Eline. Vooral Remco zal oma missen.... elke 2 weken brengt hij daar een dagje door en het is altijd oma voor en na ('opa, ga jij de auto van oma wassen?', 'opa, maak jij het bed van oma op?').

Mom and dad will be on vacation for almost 8 weeks .... a great trip visiting Greece and the Balkan countries.... we had a fare well diner at our place (thanks for taking over cooking diner Eline). Especially Remco will miss 'oma'.... every forthweek he spends a day at their place, but grandma has a special place in his heart ('Opa, are you washing oma's car?', 'opa, are you making oma's bed?').



Elke woensdag gaat Sander trouw naar zwemles.... leuk vindt hij het allang niet meer, maar het moet.... ik wil gewoon dat ze hun A en B halen.... geen discussie en dat is voor hem ook helemaal geen probleem, hij KAN het best, maar hij is nou eenmaal niet zo'n... eeehmmmm volger laten we maar zeggen... Zo eens in de 2 maanden is het kijkles en ik vond eigenlijk dat ie het best goed deed. Na de les even praten met de docent en ik had het goed gezien.... Eigenlijk stond hij voor vorige maand al op de nominatie, maar hij had met de screening blijkbaar net zijn dag niet... maar de kans is redelijk groot dat hij er de volgende keer bij zit!!!

Every Wednesday Sander goes to his swimminglesson.... he doesn't like it for one bit, but he has to.... I just want them to get their first 2 diploma's.... no discussion (we have way too much water here in the Netherlands) and there is nothing that would keep him from getting them..... it's just that he......  eeeehhh... is not the following type of kid. Once every 2 months, you can watch the lessons and I thought he was doing quite good. Afterwards I talked to the teacher and he agreed. He actually was on the nomination for last month, but apparently had a day of at the time of screening, but chances are high that he can get his first diploma next month!






7 comments:

Jen said...

love the pictures! :)

Francine said...

Mooie foto's. Die foto van remco en oma... [[[smelt]]]

En balen van je arm, meis. Knuf.

Missus Wookie said...

Good going Sander - we had to learn to swim too. Hope your arm gets better soon - keep resting it. The photos of Remco and Oma are great :)

Michaja said...

Marinka, wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van je schouder. En dat je daardoor je loopje hebt mis gelopen. Sterkte meid!
Liefs

jojoco said...

OH, wat naar van je schouder! Ik kan me zo voorstellen dat jij er zo van baalt. Vorig jaar liep ik net 10 km (of is het al langer geleden) en toen verstapte ik me van de trap. Lag ik er 3 maanden helemaal uit. Voelde me er zo naar door....

Die foto van Remco met oma maakt dan wel weer wat goed.

Anonymous said...

Wat ontzettend balen van je arm! Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is om rust te nemen, maar moeilijk moeilijk. Maarreh, die tien kilometer wacht wel. Toi toi toi!

liefs van Deborah

eliane said...

wat een leuke foto's !
Balen van je schouder, maar houd je inderdaad maar rustig want anders wordt het een langdurige kwestie..look who's talking..de ervaringsdeskundige alleen da op ellebooggebied. Heel veel sterkte!