Monday, March 24, 2008

20 maart

"She wore blue velvet
Bluer than velvet was the night
Softer than satin was the light
From the stars
She wore blue velvet
Bluer than velvet were her eyes
Warmer than May her tender sighs"

Bernie Wayne/Lee Morris

Een foto van mijn 'skinny jeans'... niet gedragen vandaag, want bij deze opdrachtgever loop ik er iets formeler bij (bij Acquest kan het zonder afspraken prima). Deze jeans zitten heerlijk en ik voel me er ook lekker in. Een jaar of 3 geleden kwam ik helemaal trots uit VET (winkel) met een spijkerbroek maat 38 onder m'n armen.... natuurlijk vertelde ik tegen niemand dat de verkoper me gezegd had dat bij dat model, ik een zó kleine maat moest hebben, dat hij nauwelijks dicht zou kunnen. 'Nooit gedacht ooit nog in een maat 38 te passen', zo meldde ik ook bij het afrekenen. Nu kan ik diezelfde broek niet zonder riem aan... hij zakt zo van m'n billen. M'n 'skinny jeans' zijn maat 29... en zelfs die gaat nu losjes zitten (gaat het vele sporten zijn vruchten afwerpen?!?).

No comments: