Saturday, March 15, 2008

12 maart


"Don't ask yourself what the world needs; ask yourself what makes you come alive. And then go and do that. Because what the world needs is people who have come alive."
Howard Thurman

What makes you come alive? Is it your work, your family, your hobby or just being here?
Natuurlijk leef ik voor mijn gezin, dat staat bovenaan mijn prioriteiten, maar scrappen, dat heeft toch wel een heel goede tweede plaats in dingen om voor te leven. Ik heb een periode de quote in mijn handtekening gehad 'a dag niet gescrapt is een dag niet geleefd' en zo voelt het echt. Niet altijd hoef ik fysiek met papier en foto's bezig te zijn, maar dingen uitwerken, journaling bedenken of aan m'n blog werken hoort daar ook bij. Als fijne derde staat de sport, daar ga ik ook echt van leven. Woensdagavond is 1 van mijn vaste avonden om te sporten, dan doe ik aan het begin van de avond een les bodypump en kom ik helemaal herboren thuis. Dan even een uurtje scrappen en met Paul naar een detective kijken... Kan het leven beter?
Vanmiddag mocht Tessa afzwemmen voor haar C diploma... is het geen kanjer? Nog geen 4 maanden is ze ervoor bezig en toen kreeg ze het briefje al ... Wat ze nu wil gaan doen is ze nog niet uit. Voetballen, muziek, gym... lastig om te bepalen wat ze nu zelf wil, of dat ze iets wil gaan doen wat vriendinnetjes doen.

No comments: