Saturday, March 15, 2008

11 maart


"First thing every morning before you arise say out loud, 'I believe,' three times. ”
Norman Vincent Peale (1898-1993), author, preacher

What is your "mantra"? Start today, believing in you. Take time to write down your thoughts, and your beliefs. What is important to you? What do you "believe" in?

Klaar voor een nieuwe (werk)dag maakte ik vanmorgen vroeg deze foto, nog niet wetend wat de quote zou zijn. Dit is mijn werkgezicht... dat is tenminste wat ik wel eens te horen krijg. Op mijn werk kom ik blijkbaar over als de zelfverzekerde, zelfbewuste vrouw, die ik, zoals velen weten, helaas minder ben dan ik zou willen. Als ik me leuk en netjes kleed kanik echter wel dat masker ophouden en voel ik me zekerder van mezelf. Zeker nu ik op de nieuwe opdracht bezig ben heb ik dat echt wel nodig. Het voelt heel er aan als een nieuwe baan, nieuwe collega's, nieuwe werkplek en - sfeer. Daar moet je weer even in groeien en je plek in vinden. Vooralsnog ben ik positief... ik voel me er thuis en het lijkt erop dat ik ook echt qua werkzaamheden daar op de goede plek zit!


1 comment:

Jolanda said...

Je werkgezicht... wat een mooi woord. Fijn dat je het naar je zin hebt met je nieuwe opdracht. Veel succes!