Wednesday, June 04, 2008

4 juni

Dizzy -
Counting the stars brings dizzy and laughing. I like: knitting and techno.


Toen ik deze quote zag moest ik weer even terugdenken aan mijn terugreis uit Florida. Om geen risico te lopen te moeten betalen voor extra gewicht deed ik veel zwaardere (scrap) spullen in mijn handbagage, dat wordt immers niet gewogen. Zo was er ook een flinke zak met allerlei gereedschap (neeeee, heus geen scharen of messen!) die er natuurlijk uitgepikt werd... met de vraag 'haakt u soms?'... eeehmmm, nee ;-P
Even een kleine 'TOOT' voor mijzelf. Voor het derde achtereen volgende jaar ben ik voor ScrapGoods uitgekozen om in hun online design team te komen. Dit jaar ben ik zelfs 1 van de 6 (voorgaande jaren waren er nog 12 leden). Enniewee.... toen ik gisteren uit werk kwam, lag mijn eerste DT kit op mij te wachten... niets heerlijker dan daar in te snuffelen en uiteraard vervolgens met alle nieuwe dingen aan de slag te gaan!

2 comments:

Unknown said...

Mmmmmm - yummy!

Andrea said...

Helemaal verdiend hoor! Gefeliciteerd!